2013. november 16., szombat

Amikor esik a terepen...

2013. 11. 09.

Egy esős nap

Szombat, délelőtt, borús idő, Tölgyes. Ezek a szavak jellemzőek a kiruccanásomra. Sopronból hazaszabadulva, mindenképpen menni akartam egy kört N.acsád környékén. A sötét égbolt ellenére el is indultam, keresztül a szántókon, réteken, kisebb-nagyobb pocsolyákon. Végül már elég közel jártam a tölgyerdőhöz, mikor igazán elkezdett esni az eső. Gyorsan felültem a legközelebbi magaslesre, így legalább nem áztam cafattá...

Közel 1 órát üldögéltem, nézelődtem, de sajnos különösebb mozgás nem igen zavarta' meg az "idillt". A távolban 3 egerészölyv gubbasztott a csepegő esőben, néha egy-egy varjú szállt keresztül mély "károgásban". A fák között esetenként meg-meg jelent egy-egy kék-, széncinege. Az állatvilág egyéb képviselője egy macska volt még, no meg persze az általa elfogyasztott egerek és pockok.
Már-már indulóra fogtam a dolgot, mikor a les mellett megjelent egy kis ökörszem. Végül is örültem ennek a rövid a találkozásnak, hisz megszületett róla az első képem...

Ökörszem (Troglodytes troglodytes)

Hangulatkép nyárfával, ölyvvel, esővel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése